God morgon!

Hej! =)

Känner mig piggare idag. Känns bra.

Sitter och försöker söka på Tokio Hotels nya singel, Automatic.
Den har ju tydligen kommit ut! Iallafall en snutt.
Måste verkligen hitta den. Den kommer ju tydligen igen ngn gång under dagen, från MTV.com..
men man får väl se hur det blir med det. Jag har inget tålamod alls att prata om när det kommer till sånt, att vänta på saker som det. Dessutom brukar ju sånt också aldrig liksom komma då det är utlovat, och det brukar inte vara någon bra "direction" till hur man tar sig till låten/vad det nu är. Men vi får se.

Hursom, så har jag på MTV på tvn och lyssnar på 4 minutes.. diggar låten! Och videon är nice med. Jag önskar så att jag kunde lägga upp den..
läs det här inlägget så förstår ni varför jag inte kan.

Hörs senare, ska jobba på nya headern med mer! ♥


 


Kommentera
Postat av: SOFI - fotoblogg

svar: Du menar om du gör ett collage?

Isåfall tar du inställningar och på bakgrund, där väljer du vilken färg du vill ha :)

2009-08-18 @ 12:19:33
URL: http://fallenbehind.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, Allt bra med dig?:D Jag gillar din blogg riktigt mycket! Så bra du skriver och så.:)

Ha en underbar dag

KRAM

2009-08-18 @ 12:30:46
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill bara tipsa om min blogg ..Jag skriver en blogg om självförtroande.Jag har själv haft självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende (som idag är på topp).Det är alltifrån hur du kan stärka din kompis självförtroende,till hur du kan stärka ditt eget när det kommer till sex & killar.Jag tar också upp mobbning.Vad man ska göra om man ser någon som är mobbad,eller av man själv ska göra om man är mobbad osv.Jag tar också upp anorexia och grupptryck. Och även om du själv har ett bra självförtroende,så skulle det vara jätte roligt om du bara kunde kolla in bloggen.Det finns sååå många bloggar,som är värdelösa och stora.Så jag tycker det är dags att en vettig blogg,nämligen denna,ska få synas lite =)

Om du gillar den,så lägg järna till den i bloglovin.Säg till,så gör jag desamma:D



ha de bra!



http://jjuno.blogg.se

2009-08-18 @ 17:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0