DET FUNGERAR INTE!

Varför varför varför?
Jag försöker ändra en del smågrejer i bloggen, mest för att testa och göra det personligare, och att lära sig mer.
Men helt plötsligt fungerar det inte längre. Hur mycket jag än ändrar.
Exempel:
Tänk dig att jag vill ändra ex. min rubrik. Jag tycker att den ska ha ett annat typsnitt. Jag ändrar (nu har jag verdana, och förövrigt är jag nöjd med det!♥) till Arial kan vi säga. Ändrar färgen till rosa också. "Spara stilmall". Kollar på bloggen ; inget har hänt! Fortfarande mörkgrå verdana! Någon som också har det såhär?
Är det blogg.se som krånglar?
Det är väldigt jobbigt.

Nu när jag tänker på det har annat krånglat också. Tillexempel, när jag skall lägga in en youtube video, så trycker man ju på HTLM knappen för att lägga in embed koden , men sen ska man ju trycka på en "Uppdatera" knapp. Den har inte jag överhuvudtaget!
Så inte mycket till youtube video. men ska snacka med blogg.se crew.
Så blir det nog bättre snart!

Får hoppas det.

Hörs!


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0