trött, tröttare, tazzi.

Oj vad jag är trött!
Och klockan är bara halv nio, det är helt sjukt.
Jag ska nog inte gå & lägga mig riktigt än, men snart asså!
Kollar på Mitt i naturen, men det är inte världens bästa program, för man blir inte direkt mer vaken av det.
Det är korta videos på söta djur, ett par riktiga sömnpiller.
Nåja, jag får väl vila lite i soffan då, kanske.
Det är fortfarande just ute ju.
Kanske en liten kvällspromenad piggar upp mig?
För jag vill inte gå&lägga mig än!

Funderar på vart jag ska köpa mitt hårband, såg ju att det fanns på gina men de var inte exakt sådana jag var ute efter.
En kompis tipsade om H&M och Monki,
så jag tror jag drar dit nån dag i veckan.

Avokado leker på sin pinne :D
(för nya läsare så är det min söta undulat)
Han bråkar med vattenskålen , haha sicken toker.

Imorgon ska jag som sagt kanske hitta på något med min kompis,
annars ska jag nog sy på min klänning & gå ut & fotografera.
Vad ska ni göra?

Jo, jag hade en jättefin header som jag gjort i redigerings programmet Picasa 3 (som går att ladda ner här)
helt gratis & riskfritt. det kan komma upp en fråga om man litar på programvaran, men det är google som står bakom programmet & google är ju känt världen över och har varit pålitligt när jag använt det innan, så jag litade på det, och det har inte vart några som helst problem.
Men hursomhelst, så fick den inte riktigt plats och den var får hög med mer. 
Jag får väl ta & sänka den lite så kanske det fungerar. 
Den header jag har nu som är en blandning av en blomma & en regnbåge, har jag också gjort i Picasa då man kan sätta ihop två eller flera bilder så de sitter ihop & båda blir lite genomskinliga.

Aja, nu är jag ännu tröttare än förut, så nu får jag sluta skriva.
Hörs imorgon!
 

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0