tio av fem

Ja, spelet var superkul.
I början var det segt & figurerna rörde sig långsamt, men efter hand började det gå fortare och allt hände i rasande fart!
Spelet rekommenderas verkligen!
den får tio av fem T:n . ;)
T  T  T  T  T ( T  T  T  T  T )

Vilka är era favoritbloggar?
Några av mina är :
Kenzas,
Stina-Lees,
Fokis,
(dessa tre första är väl ganska självklara, det finns en anledning till att de är så populära!)
Sofi's fotoblogg (fallenbehind.blogg.se)
DesignByMilly,
med mer!
Jag älskar de flesta bloggar, särskilt de om fotografering.
Som Emelie Ohlssons blogg, eller Hanna Björkstedts.
Vilka är era favoriter?

Snart kommer middagsgästerna ♥
Jag vet, ganska tidigt för middag, men vi ska snacka & ha lite förrätt & grejer, så det blir super.

Au revoir !




Kommentera
Postat av: SOFI - fotoblogg

svar: tack så mkt :)

Jag har gjort den helt själv, fast bakgrunden på rubrikerna tog jag från en annan :p det var nåns testblogg, kommer inte ihåg vilken :)



ha en bra dag!

2009-06-13 @ 17:55:57
URL: http://fallenbehind.blogg.se/
Postat av: Amanda

fett fin blogg&design :D

2009-06-13 @ 22:03:00
URL: http://ahellgren.bloggs.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0