Sims 3


Har gått igenom massa gamla dokument & bilder nu, och  jag tror datorn aldrig har haft såhär mycket ledigt minne.
(Sen jag fick datorn)
bara för att Sims 3 ska få plats utan problem.
Som de flesta kanske vet eller förstår, så är det väldigt stort program som behöver mycket minne.
Jag vill inte ha några problem med installationen nu när jag snart ska iväg och köpa det! ♥
Ska bli så roligt!
Jag är ett stort fan av Sims och har spelat sen... ja, jag minns inte ens, höhö!
Och nu kommer äntligen sims 3! Har längtat efter det sen förra våren :)
För er som redan köpt det, är det bra?
Är det många nya funktioner? :)
Antingen köper jag det idag eller imorgon.
Nej, nu känner jag att jag måste upp & röra på mig!
Suttit stilla på tok för länge.
Ha det bra!
Kramar från



Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0