Here again


Hoppas ni gillade mina bilder. Ska fortsätta köra på det "temat".
Det ska alltså bli en ordentlig fotoblogg, men jag kommer självklart skriva om min vardag samtidigt. Har jag inga nya bilder för stunden får ni nöja er med att jag lägger ut en gammal.

Imorgon kommer min kompis hit!
Ska bli riktigt roligt. Vi ska hitta på en massa förhoppningsvis! :D
Gå ut, ta massa fina foton, (inte säker på att hon vill bli sedd, men jag lägger ut de bilder jag kan)
Spela lite sims, (hon är som jag ett troget fan) kanske kolla på nån film.
Bara ha det bäst helt enkelt!
Vi brukar oftast ha väldigt kul :)

Tack för alla söta kommentarer jag fått på sistone! ♥
Det är verkligen jätteroligt att höra, hoppas bara att ni är ärliga!
För er alla som fått kommentarer av mig, så ska ni veta att jag är alltid ärlig och skickar bara kommentarer om de är helt sanna. Jag skickar tillexempel inte "åh, vilken fin blogg!" om jag inte menar det, det är falskt och jag gillar det inte.
Så jag är alltid ärlig, hoppas att även ni mina läsare är det! :)

Ni får ha det toppen, tror alla fått sommarlov nu? :)
Förutom sommarjobbare, förstås :p
Så ha ett bra sommarlov!


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0