Guinness World Records 2009

Jag har boken Guinness World Records 2009 ,
och de rekord som är i den är helt otroliga!
Ni vet gråsuggor?
Sådana där små kryp som är kanske ½ - 1 cm?
Den största de hittat är 3 cm!

Eller en tjej som haft över 50 skönhetsoperationer?
Det är ju hemskt!
Jag hoppas att jag aldrig bestämmer mig för att göra ett skönhetsingrepp.
Det verkar farligt, och dessutom är alla vackra på sina egna sätt, precis som man är.
(Hon var tydligen också kallad "den levande barbiedockan" , vem vill bli kallad så? Inte jag i alla fall!)

Nu läser jag om en kvinna som var 1,90 m lång vid tio års ålder!
Så hemskt. Hon är världens längsta kvinna, nu är mäter hon 2, 31 m.

Världens kortaste kvinna var Pauline Musters.
När hon dog mätte man henne, och det visade sig att hon var 61 cm.

Åh fy! En man med ansiktshår över hela ansiktet! :s
För er som är intresserade av att se heter han Victor Ramos Gomez.

nåja, det är riktigt spännande att läsa om det, särsklit djuren tycker jag.
Typ, världens största haj, osv.
Förresten, är det någon som sett filmen Hajen? (ettan)
Den är riktigt ryslig, speciellt musiken.
Den är samtidigt rätt rolig.

Nu ska jag läsa vidare!

Kommentera
Postat av: DesignByMilly♥

såhär är min header:



#header {

margin:0px;

background: #FFFFFF url(http://designbymilly.blogg.se/images/2009/millyyy_42027119.jpg) no-repeat left;

padding: 0px 0px 0px 0px;

height: 261px; <-- höjden

width: 800px; <-- bredden



sen måste man ha samma bredd här:



#wrapper {

margin:0px auto;

background-color:#000000;

width:800px; <-- bredden

padding:0px;

text-align: left;

position:absolute;

vertical-align: top;

height: 100%;

clear: none;

float: none;

left: 370px;

}



som man har i headern. hoppas du blev lite klokare :D

2009-06-12 @ 18:28:25
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Nej tyvärr så tar jag ut en summa för det med..



man klurar ut det ganska snabbt om man bara provar sig fram :D

2009-06-12 @ 18:37:10
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

vad bra :)

2009-06-12 @ 19:00:21
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0