Tjänare alla kungar & drottningar!

hhaallååå! =D
vad gör ni ? =)
idag har jag vart och köpt lösnaglar *haha*
kände att jag var tvungen att pröva =P
*hoho*
de är fransk manikyr med små blommor på :)

var precis ute på en liten fotorunda. det var kul!
eftersom det nyss regnat så blev det fina regndropps bilder. dessutom finns det så många fina blommor häromkring, bland annat rosor!
så det blev väldigt fina bilder ;D

sitter här i soffan och slöar nu. såg på en film häromdagen också, Dumpad. Eller, den ursprungliga titeln, Forgetting Sarah Marshall.
Hahaha, den var jätterolig! Värd att se :)

fyra av fem T:n  ;p

T  T  T  T 

för det var ju vissa grejer som var lite neråt, men den var super för en mysig hemmakväll tillexempel!

Bör ses med kompisar.
Inte direkt en "mysig-hemmakväll-med-pojkvännen/flickvännen-film"
hehe ;p
skulle bara skapa mysko stämning, tror jag,
och eventuella gräl ;s
så kör på en kompiskväll och se Dumpad!
Mycket mer har jag väl inte att säga...
hehe ;p
Förmodligen en rätt slö dag imorgon också...
men va sjutton , det är ju sommarlov! :D
haha.

ni får ha det bääst, så hörs vi snart ! (bilder kommer i nästa inlägg)


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0