Tillbaka

Hej på er!
Nu är jag tillbaka från Ikea.
Där har jag köpt:
Skrivbords delar (ben, bordsskiva, osv)
Dokumenthållare

Ja, nu skulle jag ju berätta om det där jobbiga med Ikea..
personalen.
En gång skulle jag köpa en stol. Den fanns framme, men den var slut i lager.
Jag: När kommer den in på lager igen då?
Ikeaperson: Om tio dagar.
Jag kom tillbaka tio dagar senare.
Ikeaperson.: Nej, den kommer om en vecka.
Osv. blää, man blir så sjukt trött. Vadå, tog stolen slut på en timme så fort den kommit in? Skulle inte tro det. Och varför i hela friden kunde de inte ställa in den, varför ha den framme om den inte fanns att köpa?
Suck.

Har fått rätt många nya läsare. Hoppas de stannar. =)
Ska snart käka middag, det blir nog någon rest.
Ha det bäst!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0