Sko-oholic!

Suck, jag har just insett faktum. Jag är en Sko-oholic!
jag älskar skor. nej, jag avgudar dem.
 Så fort jag går in i en skobutik.. jag kan inte gå ut igen. Det bara går inte, om jag inte har med mig flera par nya skor! (gärna högklackade!♥)
jag har ett sånt fruktansvärt ha-behov.
"skor! VILL HAAAA!"
här är några par som jag tycker är gudomligt snygga: (eller ja, några och några....)
(som jag tyvärr inte äger :s )




jaha nu villle de visst inte laddas upp nåra bilder.
dumma blogg.se ! ;@

aja det kmr väl senare. kanske. förhoppningsvis!
försöker en gång till.

näe, det går inte. gud vad irriterande!

ska skaffa ny mobil snart, och den jag har haft ögonen på är
sony ericsson w595 cosmopolitan flower edition!
någon som har den och tycker om den?
någon som vet om den bara är tillgänglig under sommaren, alltså "limited edition" eller finns ja, "föralltid" ?

hm. kom på något. kan ju alltid bara skriva om hemsidorna och affärerna jag hittat/sett skorna på/i.
bland annat: för den intresserade!
skopunkten - stort urval av skor till bra priser!
scorett
 - mycket fina skor, dock krånglig hemsida. (iaf för mig)
din sko - även här stort urval av alla sorters skor till budgetpriser! många lättillgängliga butiker.
partyshoes.se - inte så stort urval, men mycket fina skor!
skotrend.se - väldigt fina skor! 

det var ett par. tja, har ont i magen så ska väl lägga mig och vila i ngt hörn. haha =))

vi  hörs imorgon, god natt!


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0