Sjukt!

Haha, det här är ju helt sjukt. Besöksstatistiken har skjutit i höjden på en endaste dag!
Ungefär femtio nya läsare, om inte mer! För vissa låter det kanske inte mycket,
men för mig som inte haft bloggen så länge.
Idag när jag vaknade hade fem besökt bloggen. Sen dess har sidan visats (inte bara unika besökare, utan alla gånger den har klickats upp från ngn annan än mig) ca 66 ggr! Hehe, tex Kenza har ju visad sida kanske 200000 ggr per dag, och då kanske inte 66 låter mkt, men för mig är det det!
Tack alla som kommit hit! =)
Följ gärna min blogg via Bloglovin, länk i förra inlägget + i menyn under "Länkar".

Vi hörs!

PS: Glöm inte NATTCHATTEN!


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0