Hello Kitty - special! =)

Hej!
Har egentligen inget vettigt att säga just nu, har läst mina mejl, kollat nåra bloggar osv.
Blev bara sugen på att skriva något!
Tänkte att jag kunde fortsätta på Hello Kitty ämnet!
Hello Kitty pc:n jag visade i det inlägget är inte den enda!
Här kommer lite fler saker man kanske vill ha om man diggar Hello Kitty!

en annan form av en Hello Kitty dator, fast i större format!
vet inte var den finns att köpa.



för den som vill kan man nu också pryda sina fingrar med denna söta katt!
"innehåller" 18-karats gult guld och kostar $4,250! (dollar)



 
för dig som tagit körkort!
vad jag har förstått är det en privat bil, och går ej att köpa.





nu den som alla väntat på.
mobilen.
självklart ska en mobil finnas tillgänglig i Hello Kitty format! =)
i grunden är det en Sony Ericsson F305, och sedan är det någon sorts skärm man sätter på sedan. tror jag.
finns även :



Vad tycker ni om prylarna? =)
Ha det bäst!


 


Kommentera
Postat av: ida

haha jäklar. man syns ju iaf om man har en hello kitty bil ...

2009-07-24 @ 21:32:24
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0