Humanoooid =)

Hm.
Har insett att jag inte har mer än kanske tio läsare per dag. Av de tio kanske tre är "unika".
Får skaffa lite fler på något vis!
Jag tycker faktiskt inte det räcker. Hehe ;P
Det går inte framåt heller, snarare bakåt. Aja, får väl fixa på något sätt..
Någon som har bra tips?

Tokio Hotel har precis utgett vad deras nya album ska heta! "Humanoid".
Lite speciellt.. :p
Jaja, som nog de flesta vet efter mitt "om mig" inlägg , är jag ett fan av Tokio Hotel!♥♥
Bland annat, i min stora passion för musik så är ju dem inte min enda "kärlek". 

Hursomhelst, sitter och ser på Morden i Midsomer just nu. 
Det är faktiskt det enda "mord" programmet jag tycker om.
Annars är jag väl inte såå förtjust i det, känns så onaturligt och så.
Jag menar, vissa anledningar folk dör av är ju helt knäppa. 
För mig är det så iaf. men just Morden i midsomer känns mer äkta. Varför vet jag inte! =)
Ska se vidare nu, vi hörs!
 

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0