Guten Morgen!

och allt vad det heter!
God morgon alltså :)

nu sitter jag i vardagsrummet och tittar ut genom fönstret, för något riktigt mystiskt händer.
En stor röd bil som ser ut som en sopbil (fast röd..) och mkt större, står utanför. Ett par gubbar i oranga dräkter..
oj nu kör den visst.
Hursonhelst, en gubbe tog fram en lång slang, typ en brandslang (nu när ni tänker på sammanhanget, röd bil, brandslang.. brandbil? nepp!) och med den så sög han typ upp något från marken.. nåja, jag vet inte vad allt handlade om.. ?

nu kommer den tillbaka.. men körde förbi.
haha, jaja.

idag har jag inte gjort mycket ännu, har städat ur mitt (minst sagt!) överfulla skrivbord. Ska fixa iordning mitt rum, och då ska jag fixa ett nytt skrivbord bland annat! Antagligen ett från IKEA, med mycket förvaringsplats! 
Sen ska jag nog måla över mina gråa garderober. Men det är ett annat "projekt". 

Japp, inte mycket mer att skriva nu. Ska väl äta lunch snart.
Kram! 


Kommentera
Postat av: SOFI - fotoblogg

Hej, jag skulle vilja ha bilder till headern så jag kan fixa den ;)

2009-07-21 @ 13:43:58
URL: http://fallenbehind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0