Förlåt!

Okej, jag vet inte vad som hände igår alltså..
fick deppryck.
man skall inte skriva när man är deprimerad ! ;o
punkt slut.

haha, jag vet inte om jag var så deprimerad egentligen...
men det var väl det som verkade.

nu ska det bli skärpning minsann!
Narmolanya Tazzi Deepdelver ,
ta dig samman!
(haha, narmolanya och det andra är "elfnamn" som jag tyckte va coola när jag var mindre xd det är inte mina riktiga namn.) (men tazzi är det förstås :p )

idag satte jag på mig lösnaglarna! blev fint faktiskt :)
Depend Glamour Look , hette dom ;)
vet att lösnaglar är "ute" iår, men för sjutton, vrf inte :P
liite jobbigt att skriva med , då de är längre än mina ursprungliga naglar, + att de är stela, känns som att de ska gå av.
men annars är det skit kul! :p

sitter och lyssnar på gamla godingaar med Jackson 5.
han sjöng ju grymt bra för att vara så liten! helt otroligt!
och så var han ju gudomligt söt också :) ♥
synd att han har gått bort, verkligen en enorm förlust för alla med ett hjärta i musiken...
bland annat! sen hans familj, hans ex... ja det är ju hemskt också att man inte visar sitt stöd förrän nu också!
han skulle behövt det medans han levde. då skulle han kanske levt nu. om man hade sådana här galor för honom, för att tacka, om man skulle arrangera stora områden där man hyllade honom får hans musik! han skulle bli så glad, och han skulle kanske inte tagit de förbannade tabletterna! men man vet ju aldrig ..
hoppas bara att vi lär oss något av det här.

hursomhelst, idag har ja vart nere lite på stan osånt..
vad har ni gjort?

Ha det toppen!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0