Bildförstoringar


Hej på er!
Skulle bara berätta att en ny design är påväg!
En som passar mig, lite rockigare style.
Kommit på att ni inte vet så mycket om mig, så jag måste självklart göra ett inlägg om det.
Det kommer lite senare.

Idag har jag börjat se runt i bildarkiven på min dator och funderat. Jag ska nämligen skriva ut tre st. bilder, antagligen 30x45, från crimson.se .
Billigt! Vet inte om det är bra än, men det tror jag.
Men oj, va hände nu? Vet inte om det syns men hela inlägget är i ljusblå text... aja.

ska iaf inte göra mycket mer idag. rensa ur rummet, fixa och dona. ska inreda om! jaoo..
Mina lösnaglar sitter fortfarande, så att alla vet ;)
Vissa har trillat av ett fåtal gånger, men de går fort att sätta på igen.

Ha det bäst :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0