ja nu var det såhär-

Ja, nu var det alltså såhär att jag är ingen bloggmänniska som Blondinbella (Isabella Löwengrip..) eller aa, jag har varken tiden eller orken till det, så som ni ser är detta bara mitt andra inlägg (surprise..) .  Men nu ska jag försöka blogga mig igenom en månad eller så iallafall! ((:
Idag var man med bästisen(L)
Agge o Kiwi satt på sina pinnar och såg dundersöta ut(L)
För er som inte vet vem dom är (förmodligen alla då...) är det bästisens två underbara undulater<3
kärlek till dom(L)
nu blirre snart midaag, lasagne, MUMS<3
puh. det får räcka för idag! nu när jag loggar ut är jag officiellt en bloggmänniska! (not)
Haha :D
xoxo tazzii


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0