nej nu!

Argh! Nu är jag riktigt sur på mej själv.
Jag tappar bort allting! Iallafall den senaste veckan .
Min vackra mössa & idag en übergod mintablett ask från Raglady!
Den var nästan full & allt...
Näe, det är surt alltså.

Men iaf. senare idag är det dans! :p
Charlotte Sinclair är ju min kompis danslärare ( vi går inte i samma grupp men i samma dansskola)
och hon dansade med Hasse Aro i Let's Dance!
Tyvärr åkte dom ju ut förra veckan... :(
I fredags åkte underbara Kitty ut ! :(
och var det bara jag som märkte att tv4 blandade ihop alla namn & nummer?
Så jag röstade fel.. :p
Kommer dock inte berätta vem jag tänkte rösta på & vem jag råkade rösta på istället. :p


Ha dt gött , <3 


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0