Girl on the move

Hej!
Jag har nyss fått upp ögonen för filmen "The perfect man"...
den är grym!
Jag förstår Holly
som har en mamma som bara tänker på att hitta kärleken...
därför flyttar hon hela tiden! Holly för en blogg på nätet om just detta, &  den heter Girl on the move.
Tjejen som spelar übercoola Holly är såklart Hilary Duff!
Hennes mamma spelas av Heather Locklear.
För er som inte sett den, SE DEN! :p


En annan grej jag har fått upp ögonen för är grymma sångerskan Brandy.
Jag totaldiggar hennes låt Right Here & ja, alla borde lyssna på hennes låtar, som bara får en att må bra!

Apropå låtar som får en att må bra...
What If
låten av Cookies 'n' Beans i melodifestivalen!
ÅH! Jag förälskade mig praktiskt taget i låten! Någon som känner samma?
Jag har haft det lite jobbigt just nu... & så fick jag en helt otrolig energikick av den låten!
Tack vackra kvinnor som framförde den så uunderbart också. :p

Ha dt bäst nu, kramar! <3

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0