Får inte nog

Asså, jag får inte nog av det här testet !
Ni får stå ut ;

DAGENS HOT: Ny bad hair day mössa ! <3 ( min förra tappades bort...) 
DAGENS NOT: skolan ?
DAGENS VILL HA:  Fler äkta vänner! (jepp, dt var menat till alla svikare)
DAGENS KLÄDSEL: svarta stuprör, mysig hood-tröja, t-shirt... osv.
DAGENS FRISYR:  slarvigt uppsatt ballerina liknande tofs ;) (samma...)
DAGENS LÅT:  Heartless by Kanye West.  Kärlek till den! <3
DAGENS PLANER: Just nu bara slappa... och öva på saxofonen...
DAGENS SAKNAD: Branäs!!!! <3 (sportlovs destination...)
DAGENS DUMMASTE: Åh, att jag inte anmälde mig till klassens timma i tid! Shiet!
DAGENS MISSLYCKANDE: som ovan ;)
DAGENS DROG: ingen aning :p
DAGENS KÖP: Bad hair day mössa---♥
DAGENS GODIS: inget än.
DAGENS HUMÖR: trött som sjutton på skolan, på allt. På alla tråkiga rutiner. Jag vill inte gå i skolan! Jag vill leva! NU!
DAGENS ROLIGASTE: Sissel... du 'r för go ♥ hahahaha....

Jepps !
Nu får ni nog en liten inblick av min dag ?
Inte nöjd ?
Frågestund i kommentarerna, svar på allt !

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0