Fototorka

Efter mitt lite annorlunda inlägg igår, fick jag plötsligt sådan där plötslig lust för att blogga. Så ni kommer nog höra en del från mig de här dagarna framåt! Bra va? ;)

Vaknade för någon timme sedan. Vet inte riktigt vad jag skall hitta på idag, gå ut och fota lite kanske. Jag vet att det här mestadels är en fotoblogg, men att det inte kommer upp så mycket bilder, iallafall inte på senare tid. Men det ska bli bättring! Det kan jag försäkra. Nu i sensommar finner jag inte mycket att fota. Det kanske låter helt fel, sensommar låter ju jättevackert med solnedgångar osv, men saken är den att sensommar för mig är precis där emellan sommar och höst, när det är varmt (sommar) men grått väder (höst). Inget kul att fota heller, då de flesta blommor "gått i ide" .
Det enda som finns att fota är väl djur och människor. Men jag har inga roliga ställen, och de flesta härliga människor att fota är upptagna. Så, hm, jag har helt enkelt fototorka. Men det kommer, när det slår över så att hösten kommer ordentligt, då finns det fina saker! Härliga, färgglada löv, (flera fina fotochanser. människor och djur i lövhögar, med vackra löv i håret/pälsen, bara fota på de vackra löven osv) och sen är det ju inte bara löv som är typiskt höst. Regn! Sen kanske det kommer någon "snöskur" och det börjar snöa. Vem vet? Det är ju vackert att fota. Så det kommer, jag lovar. Men just nu är det ingen bra uppdatering när det kommer till fotografering, jag vet. Kanske kan lära ut något? Vet inte riktigt vad, finns så mycket. Men har ni någon fråga är det bara att ställa den!

Vi hörs , =)

Kommentera
Postat av: Leia

Kul när lusten kommer tillbaka =)

2009-08-15 @ 13:39:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0