Bonsoir!

Blog created today ( 3/11) av moi , Tazzi , (: .
Första skoldagen efter höstlovet (underbara höstlov!!<3) .
Första dagarna på lovet åkte jag med mamma på shoppingtrip till sthlm i 2 dar, fick tag på ett par riktiga fynd! Sen tillbaks hem till götet o pappa o syrran. då va jag med vänner <3, och drog ut en tand( ! ) ska va med på klassens timma i veckaan. SköjSköj. o fest på lördag. med gamla kompisar :) . Ännu roligare :P.
Kollat in två par riktigt snygga skor på skopunktens hemsida. Underbara ! par 1: 7 cm klack (!) svarta <3 med spännen!  par 2: beiga med dold kilklack (3 cm) och rosett högst upp. Ursnygga :D<33
Sen kom ju skolfotot igår med. Helt ok,  bortsett från att jag såg minst sagt likblek ut! :S kanske skulle väntat till halloween med den looken ;)
hursomhelst, får kolla i spegeln för jag tror jag börjar få fyrkantiga ögon xd. suttit vid datan i timtal, så bästa jag drar nu.
Fixar me bloggen imon!

Ha det så gött <3 // xox


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0