Segt

Inte mycket som händer här hemma, och inte mycket på nätet heller. Kenza (ja jag följer hennes blogg, so what?) har tillexempel inte uppdaterat något på hela dagen. Är det något som händer? Som jag inte vet något om för att jag inte kan dra ut? Någon som vet?
Inte många besökare idag heller. Något måste vara pågång!
Eller?


Hm, fick plötsligt lust att skriva på engelska. Kollat in ett par amerikanska bloggar, och det ser så härligt ut att få avskrivet på engelska... Jag är ju rätt så bra på det, (höhö) så jag känner att det borde användas till något.

Nästa inlägg blir på engelska, bara för att testa! =)

Skulle vara roligt.. om jag någon gång åker till the US eller UK och uppdaterar därifrån, kommer det klart bli på amerikanska/engelska! Kommer göra en liten svensk summering, men .. haha vad sitter jag och babblar om? =)
Jag har inte ens planerat någon resa till ett engelskspråkigt land! Haha.

Men ett engelskt inlägg blir det fortfarande. (bara för att..)

Hörs.

PS. det här inlägget tog nästan två timmar. fråga mig inte varför!    


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0