sjuttonde juni

Hej kära läsare!
Ska lägga in lite fler bilder från gårdagen:








fina?
läser en tidning, och det är en lång intervju med lillhunken Johan Palm.
Han är tydligen en fena på tjejsaker, som smink & sminktillbehör! :p

Hursomhelst har det inte vart mycket uppdatering idag, och det ursäktar jag för!
Men jag har haft ett låångt & grymt roligt videosamtal med min kompis!
Jag var väldigt glad efteråt för man fick nåra söta kommentarer av henne!♥
Tack vännen :)
Börjar må lite bättre nu, har vilat hela dagen så det går mot bättringsvägen, helt klart.

Nu ser jag på 2 / ½ men ! Ojojoj, vad roligt det är!
Alans son Jake är ju helt klockren, underbart!
Haha, åh sitter här och skrattar sönder mina lungor.
Det går på kanal 6 för er som vill se. (och ibland på kanal 3, men just nu på kanal 6)
Och städerskan Berta är ju för go också.

Med tidningen fick man lite smink och småpyssel, det livade faktiskt upp dagen :D
Bland annat ett fint brunpuder!

Men nu får ni ha det så bra, hoppas inga är hemma och sjuka precis som jag :)


Kommentera
Postat av: Jagheterintesune

1. hihi, tack! :D Du med!

2. Jajamänsan. ;)

2009-06-17 @ 19:10:02
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0