nu får det räcka.

Hej igen!
Okej, nu får det räcka för idag.
Känns som att bloggen ska rasa ihop om jag fixar mer, ändrar design o.s.v.
headern är jag inte speciellt nöjd med för tillfället, det är det största problemet just nu.
men resten är jag faktiskt rätt nöjd med, det blev riktigt bra.

vad tycker ni? tar gärna emot konstruktiv kritik.

nu ska jag kolla på tv igen, & imorgon ska jag förmodligen vara med bästisen ♥,
vad ska ni göra? har ni gått ut skolan än?
för er som tagit studenten säger jag GRATTIS!
ni får ha det superbra .

jag ska nog gå på bio snart också, det går mycket jag vill se.
sen ska jag köpa in lite grejer, en anslagstavla + kartnålar på IKEA,
och ett "hippie" hårband.

något liknande sådana här från gina tricot!

vad tycker ni, är de fina? :)

ha det nu hur bäst som helst!
kramkram


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0