Godnatt!

Japp, imorgon ska jag alltså upp relativt tidigt (nio tiden)
så om jag inte ska vara helt körd när jag vaknar ska jag lägga mig snart. Var precis ute på en kvällspromenad,
och det var rätt mysigt. Tog en del foton & såg en katt jaga upp en annan katt i ett träd.
Fick tyvärr inga vidare foton på det, det var inne i en annas trädgård & det var flera träd runtomkring. Den ena katten sprang ner men den andra satt kvar. Är den inte nere imorgon får jag väl hjälpa den på nått sätt (den var rätt högt upp)

Men imorgon ska jag i alla fall köpa sims 3! :D
Någon som har några åsikter om spelet? (som har spelat det)
Vad jag förstått är det jättekul!
Längtar så!
Imorgon ska vi även jag ha gäster på middag, ska bli kul.

Aja, ni får ha det så bra, skratta mycket! ♥

Hörs Imorgon!
p.s , jag vet att jag inte lagt upp många bilder trots att jag påstår mig ha det här som en sorts fotoblogg, men det ska det snart bli ändring på, lovar! Imorgon kommer bland annat några från promenaden ! d.s

Kommentera
Postat av: SOFI - fotoblogg

svar: tack så mkt :)

Bakgrunden på headern är desamma som bakgrunden på bloggen. Så jag har samma färger :)

Den är gjord i picasa

2009-06-12 @ 23:52:41
URL: http://fallenbehind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0