femtonde juni

Godmorgon på er!
Här sitter jag & väntar på att min kompis skall komma :)
Vi ska ha så roligt, speciellt nu när vädret är fint, då kan vi vara ute mycket. så ni kommer nog inte höra så mycket av mig. såg att kenza uppdaterat sin blogg från varma Kreta.

Och nu på fredag är det midsommar!
Åh vad härligt. Vart ska ni fira, och hur?
Ni kanske inte ens ska fira? :)
Alla har ju olika religioner, fast iochförsig har jag aldrig hört talas om en religion som "förbjuder" midsommar... :p
Det ska bli så härligt. Jag ska fira med familj & vänner på vårt landställe.
Tänk vad många fina somriga bilder det kommer bli!
Förutsett att vädret är fint, förstås, men det får vi väl hoppas!

Kom nån gång nurå .... :p
Kollar på tv, något "quizo" program... man har chans att vinna elva tusen kronor om man säger ett land med Y .
Land som har vunnit : URUGUAY
och ett land som inte går: nya zeeland
nu var det en tjej som ringde och sa egypten,
det var fel men hon fick tusen spänn för att hon ringde om ett land iaf.
för er som är intresserade av att ringa är numret:
099 30550, 9,90 ;- land med Y
man ska vara minst arton år.
eller, smsa Q till 72072 10;-
jag kan ge ett tips, för jag orkar inte ringa själv:
paraguay :)

hoppas ni får en härlig dag!

fin?



 


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0