Sådärja.

Nu vet ni ungefär. Kom på att jag glömde lägga upp en bild på dokumenthållaren, men vill ni se den får ni ta och kommentera!
Kommit på att många bloggare/bloggerskor lägger upp fler bilder. Kanske det som gör de så poppis?
Här är då ett par. (på min fotoutrustning.. haha.)



såhär ser min lilla kamera ut. Bra, med 8,1 megapixlar.
Rekommenderad nybörjar kamera! =)


såhär ser alltså min andra kamera ut.
En Canon Eos 350D.
Väldigt bra! ♥
Rekommenderas väldigt mycket. Det är den jag fotar mestadels med! =)

Nu vet ni lite..
Har lite andra objektiv oså, men de har jag inga bra foton på just nu.
Ska ta och skaffa en reflexskärm också, men änsålänge tar jag inte så mycket på människor och det är ju oftast då en sådan behövs, så jag väntar lite med det.

Ska käka, vi hörs!

Kommentera
Postat av: fia

snygg färg på den första kameran;)

2009-07-23 @ 19:16:42
URL: http://fia.blogg.se/
Postat av: SOFI - fotoblogg

svar: Tack :D



Den börjar bli klar tror ja, jag har inte varit på datorn så mkt, har haft fullt upp med en massa annat så förlåt att det dröjer men snart, jag skickar länk framåt så får du se vad du tycker :)

2009-07-23 @ 19:33:32
URL: http://fallenbehind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0