Ett sent inlägg!

Ja, det hade jag inte räknat med, ett inlägg skulle nämligen publicerats förut, men det ville tydligen inte komma fram. Märkligt. Hursomhelst, var på Ikea idag igen, letade efter bordslampa, hittade ingen, hittade en pennbehållare med magnet till whiteboard tavlan däri skall jag ha whiteboard pennor.
(lessen för den snabba resumén , men har redan skrivit detta i det andra inlägget som var menat att postas tidigare idag)

Har börjat läsa på lite om svininfluensan nu. Tydligen ska det ju vara en lindrigare "version" av den "vanliga" influensan, men ändå är det så stor .. ja vad heter det nu då. stor diskussion kring det, kan man kanske säga.
Hoppas att inte alltför många drar på sig det innan vaccinet i september!

Hm, aja. Den nya designen är nu klar, kan jag berätta! =)
Ska bara fixas lite smått innan jag får upp den på bloggen.

Ha en fin kväll, själv ska jag nog se på en film.
Vi får se.
Hörs!

Kommentera
Postat av: SOFI - fotoblogg

oh, jättebra ju :)

Men ska jag sätta dit den? Isåfall kan du ju typ byta lösen så loggar jag in och fixar allt eller ska jag skicka till dig mallarna så fixar du det?

2009-07-27 @ 09:59:09
URL: http://fallenbehind.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s

folk ska alltid förstora upp sådant som är nytt...

2009-07-27 @ 14:43:01
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: SOFI - fotoblogg

Men du verkar ha fixat allt bra ju :)

2009-07-27 @ 18:25:11
URL: http://fallenbehind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0