today tomorrow ..toyota ?

Hejhej!
Ja, dettt var ju igår eller när det var senast inlägget var!
hursomhelst , någon som vet hur man ändrar namn på sin blogg,  ? jag heter ju tazzi (på bloggen..) , men om man vill ändra då ?
Kommentera ;)
skola idag då ;o tröktrök som vanligt ofc !
test för dagen , såå bäst :
DAGENS HOT: isbana på skolgården :P 
DAGENS NOT: skolan !
DAGENS VILL HA:  nya skor, mina blev helt våta av smält is :o
DAGENS KLÄDSEL: jeans,  t-shirt, kofta..
DAGENS FRISYR:  tofs xD
DAGENS LÅT:  Can I have this dance?
DAGENS PLANER: skolan, :(
DAGENS SAKNAD: bästisen(L)
DAGENS DUMMASTE: mkt (A)
DAGENS MISSLYCKANDE: haha vet inte =P
DAGENS DROG: godisen från i lördags =P såå gött(L)
DAGENS KÖP: ingeet(A)
DAGENS GODIS: tuggummikola godis typ.  ;P.
DAGENS HUMÖR: som vanligt, rätt glad =) .
DAGENS ROLIGASTE:  Katta svängde runt o hennezz väska slog ner en stol XD

kul liksom?  fatta hur tråkiig min vardag är liksom:O haha(L) 

jo just de ,
en fråga mig vem ja va...
that's a secret i'll never tell xD


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0