Tadaa!

Woho, jag är grym!
Kolla in min nya header ! Är den inte helt faboulus ? (stavning ? )
haha, själv älskar jag den. Men det är ett problem... det har ni säkert redan upptäckt ?
deen gamla texten är IVÄGEN! Åhh, allt som började så bra.
Vet inte vad jag ska göra :(
Hjälp mig, nu.
Kommentera, vadsomhelst.
HUR TAR MAN BORT TEXTEN ?

Annars har den varit en vanlig  dag, tyvärr. På idrotten (ja, vi har idrott) skulle vi ha badminton. Vi sprang runt & lekte som sjuåringar istället ! Jag säger bara, vikarie...
Haha... det blir väl badminton nästa vecka dåe... YES!
Då slipper vi redskap =)
Vi har idrott på en annan skola, som jag dessvärre börjar på i höst. Hoppas inte jag får min nuvarande idrottslärare! (Inte vikarien... som vissa btw tyckte var vrålsygg, (tjejerna) och ja, han såg inte dum ut haha! :p)

Jo , Klara kom ju hem från Florida idag! Hon hade shoppat loss på bl.a Victoria's Secret & Tommy Hilfiger!
Hon var också brun som en... ja, jag vet inte. :p
GE MEJ DIN BRÄNNA !
Jag är blek som en vithaj.
Haha , sicket uttryck.
Tazzi - the great white shark!
En ny idé för min header... haha! =)

Men nu ska jag dra, ha dt gött ! <3

Kommentera
Postat av: Tazzi - svar.

Hej ! Detta är kommentarboxen. Varsegod att ösa på med meddelanden!

Kramar Tazzi.

2009-02-17 @ 17:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0