DESIGN & TEST !

Hej!
Tänkte bara påpeka att jag nu ändrat designen en aning! :p

Och här kmr nu då mitt absoluta favorit test: ( man kan göra dt varje dag! )
DAGENS HOT: NYA STRUMPBYXOR ! ♥ 
DAGENS NOT: Tappade bort min fina tablettask... :(
DAGENS VILL HA:  Ny kamera!
DAGENS KLÄDSEL: jeans,  t-shirt, kofta...
DAGENS FRISYR:  slarvigt uppsatt ballerina liknande tofs ;)
DAGENS LÅT:  Rigt Here 
DAGENS PLANER: Dans , <3
DAGENS SAKNAD: bästisen ! ofc , <3
DAGENS DUMMASTE: att jag tappade bort ngt, IGEN :o
DAGENS MISSLYCKANDE: som ovan ;)
DAGENS DROG: I now.... Chuck & Larry  (film...)
DAGENS KÖP: strumpbyxor, tablettask (i onödan! )
DAGENS GODIS: kladdkaka från igår ! :p <3
DAGENS HUMÖR: allmänt glad , lite söndagsångest kanske, men annars =)
DAGENS ROLIGASTE: hahah, bara jag ser denna fråga skrattar jag...



Ha dt gööööttt :D så hörs vi efter dansen.... :p

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0