Time runs by - Halo rings? - Det levande slottet, haha! - Skratt, skratt! - Filmhumor och hundskratt.

Hej på er!
Har faktiskt varit hemma och i närheten av datorn ett par dagar nu, men i ärlighetens namn har jag bara inte känt för att blogga! Ledsen, men det var liksom inte tid. Tid fanns det väl gott om, men ork däremot..
Ska snart fixa en ny header tror jag. Lite mer höstmodell, med färgstarka löv osv.
Men det får vänta ett tag till. Den nya designen passar förövrigt fortfarande toppen!
Speciellt nu när det vankas gråare tider. Vinter och höst. Sommaren har gått fasansfullt fort, och det är sorgligt. Men jag har haft tid att tänka igenom mycket, så det har väl haft sina goda sidor. Och dåliga, men det ska vi inte ta upp här... ;)
Om någon fortfarande är vaken, kanske vi kan ha en liten nattchatt?
Som en annan gång? Det var rätt trevligt =) Men jag vet inte om jag kommer vara så aktiv å andra sidan.
Lite trött och hängig sådär. Lyssnar på musik, försöker liksom varva ner. Det funkar rätt bra!

Såg nyss på Charlie's Angels: (minns inte riktigt vad den hette, något i stil med: the halo rings? kan jag tänka mig. handlade iaf om dem) Den var grymt rolig. Jag har sådan där härlig & sjuk filmhumor, jag skrattar åt de mest bisarra saker. Mest skrattar jag åt det man "ska" skratta åt, och då skrattar jag mycket.. men tillexempel, saker som ser roliga ut, (för mig), missar, när man ser hur skådisarna håller sig för skratt åt deras egna skämt. bland annat, särskilt när det gäller tecknade filmer! Som Det levande slottet.  Grymt kul film om man tänker i samma banor som jag! Där finns tillexempel en hund som för mig ser OTROLIGT humoristisk ut. Fast egentligen gör det nog inte det, bara det att den är animerad och ser gullig ut. Humor! Kan bara inte hjälpa det, låter kanske sorgligt att jag skrattar högt åt allt och alla i filmer, även i de mest sorgliga stunder, (höhö) men jag tycker bara att det är underbart att jag har så nära till skratt. (det gäller inte bara filmer, nu när jag tänker efter.. men jag HAR faktiskt sjuk filmhumor!)
Se iallafall filmerna! Båda är riktigt bra, och jag skrattade inte hela tiden...
*hoho*



Hm, oj vad liten den blev. Jaja, hoppas ni ser ändå. På den minsta översta bilden, ser ni fågelskrämman?
Förstå vad jag skrattade när jag såg den först! Jag fick gå ur rummet för de andra blev störda, haha!
Efteråt hade jag sjukligt ont i magen också... hoho. Och hunden som fyger/hoppar, det är Hunden med stort H, som jag bara inte KUNDE sluta gapskratta åt. De andra som jag såg filmen med vande sig väl, för de slutade med att säga "tyst!" men de fortsatte kasta killerblickar.. haha! Tycker ni inte den ser lite rolig ut? Liite? Jag finner den iallafall EXTREMT rolig. Tjejerna från Charlies änglar va mest coola i mina ögon, men jag skrattade mig igenom mestadels av den filmen också...





Och nu till rubriken(rubrikerna). Först tänkte jag skriva om att sommaren gått för fort. Så det blev "time runs by". Sen, ja ni ser vilken rubrik jag tänkte ta sen. Allt eftersom jag skrev ändrades den, och tillslut tog jag med alla, haha. Det är svårt ibland med rubriker tycker jag! Tycker inte ni? =)

Ska nog sova snart.. eller iallafall stänga ner datorn. Börjar bli lite trött(are).
Ha det absolut BÄST!


Kommentera
Postat av: minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)

2009-08-15 @ 00:52:54
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0