Temablogg

Fotat mycket i helgen. Kanske kommer upp ett par bilder! Enligt er kanske det är en självklarhet eftersom det här är en fotoblogg, men det är det inte mycket längre till. Nostalgiskt? Kanske. Anledning? Svårt att säga. Men det kommer bli ett mer självklart ämne nu framåt. Inte bara lösryckta ord från vardagen. Vissa av er har säkert det hela utfigurerat, men då kan ni väl vara snälla att inte säga det? ..Jag har allt planerat. =)
Det tar bara mycket längre tid än jag trodde, eftersom jag inte kan ändra i mina kodmallar. Väldigt jobbigt, men vad kan jag göra? Ingen hjälper till. Så, I'll learn to live with it.
Men det är lugnt tills vidare!

Inga fler ord på lager för tillfäller.. sitter och drömmer och skrattar åt filmer. (som jag alltid gör! haha.)
men ja.
vi höörs!


Kommentera
Postat av: Lowa

sv: tack! :D

2009-08-23 @ 20:26:38
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv;

japp det är det verkligen :)

Vilken fin design du har :)

2009-08-23 @ 20:41:26
URL: http://wickstromsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0