Snart - jag lovar!

Hej! Och förlåt. Mina "utbrott" ska inte bli en vana! That's for sure.
Anywaaay, nu sitter vi här i samma båt (livet) och det är bara och ta vad man får, och kämpa för vad man vill ha. Sad, but true.

Jag vet, nya temat skulle invigas idag. Förseningar! Det kommer snart, så snart som möjligt, jag lovar. Men det är så mycket som måste fixas! Och headern är ännu inte klar, så jobbjobbjobb med bloggen just nu för mig. Så får vi hoppas att fler hittar hit samtidigt, och det blir intressantare för er att läsa och ni stannar! =)
Skulle vart väldigt roligt måste jag säga.
Men men , ska käka kvällskäk nu tror jag.
Vi hörs! ♥



Vill ha... ♥


Kommentera
Postat av: MIRRE

Såklart jag vet, det är ju min vän :p

2009-09-09 @ 00:33:23
URL: http://mtv.se/mirre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0