NYTT TEMA!

Äsh, orkar inte mer nu.
Nya temat invigs på en gång! =)

Nämligeen... *trumvirvel*
MUSIK & STIL!
Från och med nu är det här inte längre någon fotoblogg, utan musik och stilblogg.
Jag kommer självklart fortfarande skriva lite om mig och min vardag, men nu mest om mitt stora intresse,
MUSIK!

Ska fixa med designen och headern ÄNNU mer. Syns inte mycket nu men förändringarna kommer.. det är det jag jobbat med under veckan. Men temat är iallafall helt igång. Får väl skaffa någon tillfällig header.
Men jag jobbar på det, lovar!

Har haft det rätt tufft de senaste veckorna så kan vara på lite vresigt humör.
Men det har absolut inget med er och göra, så ta det inte personligt! ;)

Hursomhelst.. hoppas ni får en fortsatt fin dag! Så sitter jag här, svarar på kommentarer och mejl och jobbar på designen.
Lateeer!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0