I min IPod

Veckans låtar:
Summer - Neverstore
Already Gone - Kelly Clarkson
21 Guns - Green Day
In the end - Linkin Park (aldrig slutat lyssna på!♥)

Som ni ser är min musiksmak väldigt varierande. VÄLDIGT varierande. Ibland kanske jag tillochmed lyssnar på något från Miley Cyrus. (händer inte ofta, men någon gång har det hänt )
Men för det mesta pop/rock/punk/ballader. (av alla slag! jag ♥ ballader. tillochmed schlagerballader. (jag vet!, hemskt va! men vad gör man?) ballader i mitt hjärta!)

Upptäckte förresten Neverstore för inte många dagar sen. Rätt bra ju! "Summer" kanske är en gammal låt, vad vet jag. men sjukligt bra!
I'm saving this summer
the last one of summers
and i'll give it all up for this one...

Någon som vet om de är svenska eller ej? Någon sa det.. men någon sa emot.. någon som vet punktlig fakta?
(då vill jag inte ha något svar på måfå. ett sant fan som vet behöver jag i denna stund!)
Måste ju säga att de ser svenska ut, iallafall nordiska. Haha, hur lät det? =)

Feel free to listen!

Vi hörs ♥




Update:
Jag sökte på wikipedia. HAHA! Desperat eller vad? =)
Hursomhelst så var dem svenska! Precis som jag trodde ;)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0