Hallooo!

Hej bloggen! Använder samma rubrik som jag använt en annan gång, för att jag är trött och slut på idéer..
för nuet! Annars är jag faktiskt en rätt fantasifull person! Hehe..

Snart kommer nya temat. Det är bara headern som krånglar. Någon som kan hjälpa till? Snäälla?

Ska ta och lägga upp en youtube video också, men ni får hjälpa lite. Vad vill ni ha? Om ni är absolut idélösa, som jag, får ni kolla in de andra jag lagt upp. Ni hittar dem under "musikvideos" och "videoklipp".  (kommer lägga ut något eget om ni inte kommer med idéer och tips.)

Vad jag gör just nu? Sitter i min säng med datorn i knäet och bloggar. Mobilen ligger tätt intill också. Jag är verkligen beroende av min mobil! För alla som vill veta.. haha. Jag läser mejl också. Inte mycket mer än det. Vad gör ni då? Sitter hemma och nördar vid datorn? =) Precis som jag då! Börjar bli trött, det var tidig morgon idag. (Fråga mig inte varför!) Tittar på en fluga som kryper längs vägen. Hm, kollade bort en sekund, försvann, men sen kom den flygande över datorskärmen. Usch, ingen fluga, någon liten gul/orange sak. Typ snögubbeformad. Ni vet sådär, med tre "bollar" som kropp. Haha här sitter jag och babblar om något som verkar vara en bananfluga! Intressaant.. tänker ni nog. Aja, ska väl chilla lite till och sen sova.

Vi hörs!

Bjuder på en gammal bild.


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0