Friidrotts VM i Berlin 2009

Det är vad jag sitter och kollar på. Inte min typ av tv, men why not? Det är ändå en stor händelse. Tycker jag! Världs mästerskap liksom. Usain Bolt slog ju (sitt eget) världsrekord igår. hundra meter på mindre än tio sekunder!
Helt otroligt enligt mig..
Vet inte varför jag valde att skriva om det här nu. Känns bara jobbigt att inte uppdatera något när man ändå har laptopen i knäet, haha.
Men när man är sjuk och trött händer inte mycket i ens liv, (oftast) och jag antar ni inte vill veta händelsegången av min förkylning ..?
Så ni får nöja er med det, till det nya temat invigs! Då blir det mycket mer att skriva om! =)

Ha det bäst! ♥


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0